Adana sağlık-sen şube Başkanı Bekir NENNİOĞLU ve Ağrı Sağlık-Sen Şube Başkanı Fevzi MAĞAL bey Adana Valisi Süleyman ELBAN’ı makamında ziyaret etti. Vali ELBAN’ ın eski görev yeri olan Ağrı’ dan Yeni görev yeri Adana’ya hayırlı olsun ziyaretine gelen Ağrı Sağlık-Sen Şube Başkanı Fevzi MAĞAL ve ev sahibi Adana Şube Başkanı Bekir NENNİOĞLU sayın Vali Süleyman ELBAN beye gerçekleştirdiği hayırlı olsun ziyareti kapsamında Adana sağlık çalışanlarının yaşadıkları sıkıntılar aktarılırken çözüm önerileri noktasında istişare edildi ve istaşerenin devamı kararı alındı.
Başkan NENNİOĞLU ilimizde Covid-19 vaka sayısının azlığından dolayı sürecin yönetimin de büyük rolü olan Vali ELBAN’ ‘a teşekkürlerini iletilirken sayın vali ise bu süreçte özveri ile çalışan sağlık çalışanlarına teşekkür etti.
Ziyaret Covid-19 Heykelinin takdimi ve hatıra fotoğrafının çekilmesi ile son buldu.
EĞİTİM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
1688 kez okundu
2
2021 yılına girerken yeni saç modelleri kendini göstermeye başladı.
1264 kez okundu
3
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1261 kez okundu
4
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1258 kez okundu
5
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1182 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.