Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Sayın Fatih Dönmez bir dizi temas ve incelemelerde bulunmak üzere Adana’ya geldi. Adana’ya gelişinde havaalanında Vali Süleyman Elban, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Adana Milletvekili Jülide Sarıeroğlu, Adana Milletvekilleri Tamer Dağlı, Ahmet Zenbilci ve Abdullah Doğru, belediye başkanları ile oda başkanları tarafından karşılanan Bakan Dönmez, kendisini karşılamaya gelenlere teşekkür etti ve karşılamanın ardından Adana Valiliğini ziyaret etti.
Valilik ziyaretinde vali yardımcıları ve kurum müdürleri tarafından karşılanan Bakan Dönmez, Valilik şeref defterini imzalamasının ardından Vali Elban’ın makamına geçti. Vali Süleyman Elban, Adana’nın genel durumu, gerçekleştirilen enerji yatırımları ve planlanan projeler hakkında Bakan Dönmez’e bilgi verdi. Yapılan çeşitli değerlendirmelerin ardından ziyaret son buldu.
EĞİTİM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026
1
Süt ürünleri ile başınız dertte mi? Laktoz İntoleransına sahip olabilirsiniz!
1128 kez okundu
2
Adana’daki sahipsiz hayvanlar barınaklara alınmak üzere toplatılıyor
707 kez okundu
3
Ramazan Saygılı: “Kurbanın Bereketi Milyonların Sofrasına Ulaşacak”
699 kez okundu
4
Adana’da sivil toplum ve eğitim camiası iftar sofrasında buluştu
677 kez okundu
5
Akkan: “Bayramlar Paylaştıkça Güzel”
638 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.