Yarın (Pazar günü) 16.00’da deplasmanda Trabzonspor ile karşılaşacak olan Adana Demirspor hazırlıklarına İstanbul’da devam ediyor. Mavi Şimşekler, Trabzonspor maçının hazırlıklarını Başkan Murat Sancak’ın da izlediği antrenmanla Beşiktaş Nevzat Demir Tesisleri’nde sürdürdü.
ADS’den yapılan açıklamada “Beşiktaş kulübüne, başta Sayın Başkan Ahmet Nur Çebi olmak üzere tüm tesis çalışanlarına misafirperverlikleri için teşekkür ederiz.” denildi.
EĞİTİM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026
1
3. Lig yolunda mücadele: Kars 36 Spor Play-Off’a veda etti
1979 kez okundu
2
Süper Lig’de küme düşen ilk takımlar netleşti
1965 kez okundu
3
Gül festivali’nde spor şöleni
1601 kez okundu
4
Fenerbahçe, Konya deplasmanında umut peşinde
1552 kez okundu
5
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1476 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.