Adana’da polis ekiplerince son bir haftada gerçekleştirilen denetimlerde ruhsatsız 62 silah ele geçirildi.İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, 15-21 Şubat’ta kent genelinde denetim yaptı.Denetimlerde ruhsatsız 31 tabanca, kalaşnikof piyade tüfeği, 22 av tüfeği ve 8 kurusıkı tabanca ile bu silahlara ait 282 mermi ve 97 kartuşa el kondu.
Ekipler ayrıca çalıntı olduğu tespit edilen 11 motosiklet ve 3 elektrikli bisiklet buldu, çeşitli suçlardan aranan 287 kişiyi yakaladı.Yasa dışı bahis ve kumar oynatıldığı tespit edilen 11 iş yerine de adli ve idari işlem yapıldı.

EĞİTİM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026
1
Adana’da iki ayrı yerde çıkan yangın kokuttu!
88 kez okundu
2
Korsan otoparkçılık yapan 2 zanlı yakalandı
71 kez okundu
3
2 arkadaşı dövüp, motosikletlerini gasbettiler
70 kez okundu
4
Minibüs sürücüsünü silahla öldüren tır şoförü tutuklandı
67 kez okundu
5
Özel harekat timleri, örgüt üyelerinin evlerine koçbaşıyla kapıyı kırıp girdi
65 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.