Adana’da kimliği belirlenemeyen kişi veya kişilerce park halinde bulunan 2 otomobil yanıcı madde dökülerek kundakladı. Otomobillerde maddi hasar meydana geldi.Olay, Çukurova ilçesine bağlı Huzurevleri Mahallesi’nde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, kimliği belirlenemeyen kişi veya kişiler park halinde bulunan 2 otomobile yanıcı madde dökerek ateşe verdi.

Araçların yandığını gören vatandaşlar durumu itfaiye ile polis ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını kısa sürede söndürdü. Araçlardan birisi tamamen kullanılamaz hale gelirken diğer araçta kısmi yanık oluştu.Polis olayı gerçekleştiren kişi veya kişileri arama çalışmalarına devam ediyor.
EĞİTİM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026
1
Adana’da iki ayrı yerde çıkan yangın kokuttu!
89 kez okundu
2
Korsan otoparkçılık yapan 2 zanlı yakalandı
72 kez okundu
3
2 arkadaşı dövüp, motosikletlerini gasbettiler
71 kez okundu
4
Minibüs sürücüsünü silahla öldüren tır şoförü tutuklandı
67 kez okundu
5
Özel harekat timleri, örgüt üyelerinin evlerine koçbaşıyla kapıyı kırıp girdi
66 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.