Adana Demirspor kulübü Başkanı Murat Sancak başkanlığı bıraktığını duyurdu.
Az önce bir açıklamada bulunan Sancak, “ADS taraftarları, ben yönetilmem yönetirim demiştim. Çok sevmeme, saygı duymama rağmen bu görevde kalmam mümkün değil. Kulübü aldığım gibi devredeceğim Söz verdiğim gibi her yıl yapmam gereken bağışları da yapacağım. Hakkınızı helal edin, ben ediyorum” dedi.
Sancak, “Yarın bir Başkanvekili atayacağım kulübü kongreye götürecek. Buradan Adanalı işadamlarına sesleniyorum. ADS’ye sahip çıkın. Yeni yönetim oluşana kadar yetkiyi devredeceğim kişi kulübü kararlıkla yönetecektir.” seklinde konuştu.
EĞİTİM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7740 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4680 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2884 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1881 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1775 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.