DOLAR 46,1062 0.13%
EURO 53,2468 0.3%
ALTIN 6.427,680,29
BITCOIN 29302922.31704%
Ankara
24°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

SON DAKİKA.. Sancak ADS Başkanlığını Bıraktı..

SON DAKİKA.. Sancak ADS Başkanlığını Bıraktı..

ABONE OL
27 Ocak 2021 00:12
SON DAKİKA.. Sancak ADS Başkanlığını Bıraktı..
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Adana Demirspor kulübü Başkanı Murat Sancak başkanlığı bıraktığını duyurdu.

Az önce bir açıklamada bulunan Sancak, “ADS taraftarları, ben yönetilmem yönetirim demiştim. Çok sevmeme, saygı duymama rağmen bu görevde kalmam mümkün değil. Kulübü aldığım gibi devredeceğim Söz verdiğim gibi her yıl yapmam gereken bağışları da yapacağım. Hakkınızı helal edin, ben ediyorum” dedi.

Sancak, “Yarın bir Başkanvekili atayacağım kulübü kongreye götürecek. Buradan Adanalı işadamlarına sesleniyorum. ADS’ye sahip çıkın. Yeni yönetim oluşana kadar yetkiyi devredeceğim kişi kulübü kararlıkla yönetecektir.” seklinde konuştu.

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.