DOLAR 46,1027 0.13%
EURO 53,2503 0.31%
ALTIN 6.434,570,40
BITCOIN 29231971.91831%
Ankara
24°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Nennioğlu’ndan Nacar ve Kocaispir’e teşekkür!

Nennioğlu’ndan Nacar ve Kocaispir’e teşekkür!

ABONE OL
26 Aralık 2020 10:20
Nennioğlu’ndan Nacar ve Kocaispir’e teşekkür!
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Sağlık-Sen Adana Şube Başkanı Bekir Nennioğlu sahada kahramanca mücadele eden filyasyon ekiplerinin
internet ihtiyacının karşılanmasında büyük mücadele verdiklerini söyledi. Yazılı bir açıklama yapan başkan Nennioğlu, seslerini duyarak bunu çözüme kavuşturan Adana İl Sağlık Müdürü Uz.Dr.Halil Nacar ile  Yüreğir Belediye Başkanı Mehmet Fatih Kocaispir’e bu hizmetlerinden dolay teşekkür etti.

Nennioğlu, “Yüreğir Belediyesi tarafından filyasyonda görev yapan 1000 sağlık çalışanının telefonlarına ayda 10 GB olmak üzere internet yüklenmiştir. Sağlık çalışanlarının sesine kulak verip, onları yalnız bırakmayan, her daim onlara destek olan Adana İl Sağlık Müdürümüz Dr. Halil Nacar’ a ve yine sağlık çalışanlarına destek veren Yüreğir Belediye Başkanımız Mehmet Fatih Kocaispir’e ayrı ayrı teşekkürlerimizi sunarız.” dedi.

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.