ADANA’da polisin ‘dur’ ihtarına uymayan otomobilin sürücüsü ve yanındaki iki arkadaşı, 5 kilometrelik kovalamacayla yakalandı. Gözaltına alınıp, polis merkezine götürülen 3 şüpheliye, trafik kuralları ve koronavirüs tedbirlerini ihlal etmekten cezai işlem uygulandı.

Saat 01.30 sıralarında merkez Seyhan ilçesi Bülent Angın Bulvarı’nda devriye görevinde bulunan polis ekibi, durumundan şüphelendiği 35 DY 424 plakalı otomobili durdurmak istedi. Polisin ‘dur’ ihtarına uymayan otomobilin sürücüsü, kaçmaya başladı. Bülent Angın Bulvarı’ndan Kasım Gülek Bulvarı’na çıkan otomobil sürücüsü, daha sonra Fuzuli Caddesi’nde aracı durdurup, beraberindeki iki arkadaşıyla yaya olarak kaçmaya başladı.

Şüpheliler, 5 kilometrelik kovalamacanın ardından Motosikletli Yunus Polisleri tarafından yakalandı. Gözaltına alınıp, polis aracına bindirilen şüpheliler, kendilerini görüntüleyen gazetecilere de hakaret etti. Şüphelilerin bırakıp, kaçtıkları otomobilde yapılan aramada ise herhangi bir suç unsuruna rastlanmadı. Bağlar Polis Merkezi’ne götürülen şüphelilere trafik kuralları ve koronavirüs tedbirlerini ihlal etmekten cezai işlem uygulandı.

EĞİTİM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026
1
Adana’da iki ayrı yerde çıkan yangın kokuttu!
89 kez okundu
2
Korsan otoparkçılık yapan 2 zanlı yakalandı
72 kez okundu
3
2 arkadaşı dövüp, motosikletlerini gasbettiler
71 kez okundu
4
Minibüs sürücüsünü silahla öldüren tır şoförü tutuklandı
67 kez okundu
5
Özel harekat timleri, örgüt üyelerinin evlerine koçbaşıyla kapıyı kırıp girdi
66 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.