DOLAR 46,1022 0.12%
EURO 53,2194 0.19%
ALTIN 6.405,02-0,06
BITCOIN 29084722.67667%
Ankara
24°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Başkan Kocaispir Sahaya Hızlı İndi…

Başkan Kocaispir Sahaya Hızlı İndi…

ABONE OL
23 Aralık 2020 19:19
Başkan Kocaispir Sahaya Hızlı İndi…
0

BEĞENDİM

ABONE OL

DEVAM EDEN ÇALIŞMALARI DENETLEDİ

Korona virüsü yenerek sağlığına kavuşan Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir, ilçede devam eden çalışmaları yerinde inceledi. ‘Adana Adalet Sarayı’ önünde ve Atakent Mahallesinde çalışmaları denetleyen Başkan Kocaispir yetkililerden bilgi aldı.
Covid -19 salgınına yakalanarak bir süredir evinde karantinada bulunan Başkan Kocaispir karantina süresinin tamamlanmasıyla birlikte sahaya indi. Sağlığına tekrar kavuşan Başkan Kocaispir, ilçede devam eden çalışmaları yerinde inceledi.

Resim önizlemesi
Yüreğir sınırları içerisinde yapımı tamamlanan ve açılışa hazırlanan yeni ‘Adana Adalet Sarayı’ önünde devam eden çalışmalarla ilgili ekiplerden bilgi alan Başkan Kocaispir, Adana Adalet Sarayı etrafında yapılan sokak sağlıklaştırma, peyzaj düzenlemesi ve aydınlatma çalışmalarını denetledi.

Resim önizlemesi
Daha sonra Atakent Mahallesi’ne geçen Başkan Kocaispir, mahalle sakinlerinin ulaşımını kolaylaştırmak için Kulak Kent Sitesi ile Süleyman Özcan Ortaokulu arasında yeni açılarak zemin hazırlığı yapılan sokakta incelemelerde bulundu.
Yeni sokağın mahalle sakinlerine hayırlı olmasını dileyen Başkan Kocaispir, “Ekiplerimiz burada güzel bir çalışma yapıyor. Yürüyüş yolu, bisiklet yolu ve muhteşem bir peyzaj çalışması ile sokak sağlıklaştırma çalışmamızı tamamlayarak çok yakında mahalle sakinlerimizin hizmetine sunacağız.” dedi.

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.