DOLAR 46,1461 0.02%
EURO 53,3632 0.12%
ALTIN 6.204,90-1,81
BITCOIN 2823438-3.41616%
Ankara
16°

ORTA ŞİDDETLİ YAĞMUR

SABAHA KALAN SÜRE

Başkan Ay, ’15 Temmuz’u unutmayacağız’

Başkan Ay, ’15 Temmuz’u unutmayacağız’

ABONE OL
14 Temmuz 2022 11:11
Başkan Ay, ’15 Temmuz’u unutmayacağız’
0

BEĞENDİM

ABONE OL
AK Parti Adana İl Başkanı Mehmet Ay, 15 Temmuz’un, aziz milletimize boyun eğdirmek isteyenlere verilen en güzel cevap olduğunu söyledi.

Konuyla ilgili yaptığı açıklamada, milli ve manevi değerlerimizi istismar etmeye çalışanlara 15 Temmuz’da olduğu gibi bundan sonra da asla fırsat verilmeyeceğini söyleyen Başkan Mehmet Ay, “15 Temmuz gecesi, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın çağrısıyla halkımız sokaklara döküldü. Vatanına, bayrağına, ezanına ve iradesine sahip çıktı. Zalimlerin tuzaklarını başlarına geçirdi. Darbecilerin heveslerini kursaklarında bıraktı” dedi.

15 Temmuz’un bir şahlanış ve dik duruş olduğunu ifade eden Başkan Mehmet Ay, “15 Temmuz bu millete boyun eğdirmek isteyenlere verilen en güzel cevaptır. Bizlerde de 15 Temmuz’u unutmayacağız, unutturmayacağız. Bilinçli, sağduyulu ve dirayetli olacağız. Milli ve manevi değerlerimizi istismar etmeye çalışanlara asla fırsat vermeyeceğiz. Vatanımızın selameti, devletimizin bekası ve milletimizin huzuru için birlik ve beraberliğimizi koruyacağız. Şehitlerimizin aziz hatıralarına ve kanlarıyla müşerref kıldıkları bu topraklara sahip çıkmaya devam edeceğiz. Devletimizin bekası, milletimizin birlik ve beraberliği uğruna 15 Temmuz hain darbe girişimi esnasında hayatlarını kaybeden aziz şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Ruhları şad, mekanları cennet olsun” şeklinde konuştu.

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.