ADANA’da, Tarsus-Adana- Gaziantep (TAG) Otoyolu’nda, önce minibüse ardından refüje çarpan otomobildeki 5 milli eğitim müdürü yaralandı. Müdürlerin, öğretmen alım mülakatı için kente geldikleri öğrenildi. Kaza, sabah saatlerinde, TAG Otoyolu’nda meydana geldi.

Kozan İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Osman Bayer yönetimindeki 38 D 5629 plakalı otomobil, Hüseyin Kamış’ın kullandığı 01 ABZ 783 plakalı minibüse arkadan çarptı. Savrularak, refüje çarpan otomobilde bulunan ve öğretmen alım mülakatı için kente geldikleri öğrenilen Şube Müdürü Osman Bayer, Adana İl Milli Eğitim Şube Müdürü Gazi Keleş, Kozan İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Sönmez, Saimbeyli İlçe Milli Eğitim Müdürü Şahin Bozkurt ile Feke İlçe Milli Eğitim Müdürü Recep Beydilli yaralandı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine kaza yerine sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Araçta sıkışan 5 milli eğitim müdürü, itfaiye ekiplerince yaralı çıkarıldı. Sağlık görevlilerinin ilk müdahalesini yaptığı yaralılar, ambulanslarla götürüldükleri hastanelerde tedaviye alındı.
EĞİTİM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026EĞİTİM
10 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
1689 kez okundu
2
2021 yılına girerken yeni saç modelleri kendini göstermeye başladı.
1266 kez okundu
3
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1263 kez okundu
4
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1259 kez okundu
5
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1183 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.