DOLAR 46,1398 0.02%
EURO 53,3362 0.05%
ALTIN 6.191,57-2,02
BITCOIN 2817564-3.47392%
Ankara
16°

ORTA ŞİDDETLİ YAĞMUR

SABAHA KALAN SÜRE

Adana’ya mülakat için gelen 5 milli eğitim müdürü ölümden döndü!
  • HDH Medya
  • Yaşam
  • Adana’ya mülakat için gelen 5 milli eğitim müdürü ölümden döndü!

Adana’ya mülakat için gelen 5 milli eğitim müdürü ölümden döndü!

ABONE OL
11 Haziran 2021 11:39
Adana’ya mülakat için gelen 5 milli eğitim müdürü ölümden döndü!
0

BEĞENDİM

ABONE OL

ADANA’da, Tarsus-Adana- Gaziantep (TAG) Otoyolu’nda, önce minibüse ardından refüje çarpan otomobildeki 5 milli eğitim müdürü yaralandı. Müdürlerin, öğretmen alım mülakatı için kente geldikleri öğrenildi. Kaza, sabah saatlerinde, TAG Otoyolu’nda meydana geldi.

Adana'ya mülakat için gelen 5 milli eğitim müdürü, kazada yaralandı

Kozan İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Osman Bayer yönetimindeki 38 D 5629 plakalı otomobil, Hüseyin Kamış’ın kullandığı 01 ABZ 783 plakalı minibüse arkadan çarptı. Savrularak, refüje çarpan otomobilde bulunan ve öğretmen alım mülakatı için kente geldikleri öğrenilen Şube Müdürü Osman Bayer, Adana İl Milli Eğitim Şube Müdürü Gazi Keleş, Kozan İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Sönmez, Saimbeyli İlçe Milli Eğitim Müdürü Şahin Bozkurt ile Feke İlçe Milli Eğitim Müdürü Recep Beydilli yaralandı.

Adana'ya mülakat için gelen 5 milli eğitim müdürü, kazada yaralandı

Çevredekilerin ihbarı üzerine kaza yerine sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Araçta sıkışan 5 milli eğitim müdürü, itfaiye ekiplerince yaralı çıkarıldı. Sağlık görevlilerinin ilk müdahalesini yaptığı yaralılar, ambulanslarla götürüldükleri hastanelerde tedaviye alındı.

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.