DOLAR 46,1084 0.12%
EURO 53,2174 0.22%
ALTIN 6.400,02-0,14
BITCOIN 29043362.93258%
Ankara
24°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Adana’da bir mahalle karantinaya alındı

Adana’da bir mahalle karantinaya alındı

ABONE OL
27 Mart 2021 15:36
Adana’da bir mahalle karantinaya alındı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Adana’nın Feke ilçesinde bir mahallede, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.Feke Kaymakamı Vahit Yılmaz, İlçe Hıfzıssıhha Kurulunun, artan Kovid-19 vakaları nedeniyle Gürümze Mahallesi’nin karantinaya alınmasına, mahalleye giriş ve çıkışların sınırlandırılmasına karar verdiğini söyledi.

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.