Adana’nın Feke ilçesinde bir mahallede, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.Feke Kaymakamı Vahit Yılmaz, İlçe Hıfzıssıhha Kurulunun, artan Kovid-19 vakaları nedeniyle Gürümze Mahallesi’nin karantinaya alınmasına, mahalleye giriş ve çıkışların sınırlandırılmasına karar verdiğini söyledi.
EĞİTİM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026EĞİTİM
08 Haziran 2026
1
Sağlık Bakan Yardımcısı Şuayıp Birinci: Sigarayı kimlikle vermek planlarımızdan birisi
462 kez okundu
2
Yoğun bakım yatak kapasitesi 47 bin 809’a yükseldi
460 kez okundu
3
DSÖ’den Ebola uyarısı: "Aşı için 9 ay gerekebilir"
448 kez okundu
4
DSÖ’den hantavirüs açıklaması: Küresel risk düşük seviyede
447 kez okundu
5
DSÖ’den Ebola alarmı: Ölüm oranı yüzde 50’ye ulaştı
447 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.